МИНИСТЕРСТВО НАУКИ И ВЫШЕГО ОБРАЗАВАНИЯ СОВМЕСТНО С ПРОСВЕЩЕНИЯ ЗАПУСТИЛИ ЕДИНЫЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР!|THE MINISTRY OF SCIENCE AND HIGHER EDUCATION TOGETHER WITH THE MINISTRY OF EDUCATION LAUNCHED A SINGLE CONTACT CENTER!|ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІМЕН БІРЛЕСЕ; БІРЫҢҒАЙ БАЙЛАНЫС ОРТАЛЫҒЫН ІСКЕ ҚОСТЫ!

 

[ru]

Казахстанцы могут получить ответы на свои вопросы по образованию, позвонив на номер 1450.

Время работы контакт-центра – будни с 9:00 до 18:30 часов. Суббота и воскресенье являются выходными днями.

«Ежедневно в колл-центр поступают в среднем более 300 обращений. Граждане обращаются по различным вопросам дошкольного, среднего, технического и профессионального, высшего и послевузовского образования. Специалисты дают разъяснения каждому обратившемуся. Больше всего студенты и родители интересуются как поступить, как выбрать вуз, как перевестись из одного вуза в другой и другие вопросы», – отметил вице-министр науки и высшего образования Камиль Акатов.[/ru]

[kk] 

Қазақстандықтар 1450 нөміріне қоңырау шалу арқылы білім және ғылым төңірегіндегі сұрақтарға жауап ала алады.

Байланыс орталығының жұмыс уақыты – күнделікті сағат 9:00-ден 18:30-ға дейін. Сенбі және жексенбі – демалыс күндері.

«Байланыс орталығы іске қосылғалы бері бір тәулік ішінде Колл-орталыққа орта есеппен 300-ден астам қоңырау түсті. Азаматтар мектепке дейінгі, негізгі орта білім, техникалық және кәсіптік, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің түрлі мәселелері бойынша өтініш білдіреді. Мамандар әрбір жүгінген азаматқа түсініктеме береді. Студенттер мен ата-аналар оқуға қалай түсуге болатыны, Жоғары оқу орнын қалай таңдап, біреуінен екіншісіне қалай ауысу керектігі жайлы және басқа да мәселелерге байланысты сауалдар қойған», – деп атап өтті ҚР Ғылым және жоғары білім вице-министрі Камиль Ақатов.

[/kk]

[en]

Kazakhstanis can get answers to their questions about education by calling 1450.

The contact center’s working hours are weekdays from 9:00 to 18:30. Saturday and Sunday are days off.

«The call center receives an average of more than 300 calls every day. Citizens address various issues of preschool, secondary, technical and vocational, higher and postgraduate education. Specialists give explanations to each applicant. Most of all, students and parents are interested in how to enroll, how to choose a university, how to transfer from one university to another and other issues», said Kamil Akatov, vice minister of science and higher education.

[/en]


Просмотров: 353